Publicat pe Lasă un comentariu

De ce dansatoarele poarta ciorapi profesionali plasa

ciorapi profesionali plasa

Te-ai întrebat vreodată ce rost au acești ciorapi profesionali plasă în dansul sportiv? Sau de ce sunt mai scumpi decât alți ciorapi? Despre rolul lor și motivele pentru care profesionistele îi aleg, în rândurile de mai jos.

Perfecțiunea stă într-un fir de …ciorap plasă

Dansatoarele profesioniste poartă aceste dresuri datorită firului rezistent, perfecțiunii ochiurilor și confortului. Să te trezești cu ditamai gaura pe picior într-o competiție pentru că s-au rupt ciorapii? Mai bine nu.

Ca dansatoare muncești la un super machiaj și o coafură deosebită pentru un look impecabil. Alegi cea mai frumoasă rochie care să te pună valoare. Dacă ți s-au rupt ciorapii de la primele mișcări…n-ai făcut nimic. De aceea dresurile profesionale tip plasă vin să îți completeze perfect întreaga ținută.

Dresurile oferite de MIMI Dance au un fir puternic, rezistent la uzură și cu elasticitate foarte bună. Pe lângă dansatoarele sportive, avem ca și cliente tot mai multe cântărețe și vedete din showbiz.

Spune-mi ce dresuri porți ca să-ți spun cât transpiri

Dacă vrei să ieși deseară la o pizza cu prietenii, nu contează mult tipul de ciorap. Însă dacă faci dans și transpiri intens, alege varianta profesională. Te va surprinde faptul că transpirația este rapid eliminată. În plus dresul se mulează și stă perfect pe picior.

Pielea respiră bine, iar rezultatul este un confort mult mai mare în timp ce dansezi.

Ciorapi plasă profesionali = efect cosmetic

Ciorapii profesionali pentru dans au un bun efect cosmetic. Sunt speciali gândiți pentru a crea picioare perfecte. Ochiurile mici, dispuse uniform, devin insesizabile de la distanță. Tot ce rămâne este imaginea unei frumoase nuanțe de bronz.

Știai că dresurile din plasă pentru dans de la MIMI Dance sunt folosite și pentru a elimina aspectul cojii de portocală? Vrem nu vrem…chiar dacă facem sport zi de zi, tot este posibil să observăm mici mici formațiuni neplăcute.

➥ https://pentrudans.ro/produs/ciorapi-profesionali-pentru-dans/

Celulita poate apărea din mai multe cauze, chiar dacă ești subțirică. Iar în lumina fluorescentă și lumina reflectoarelor se vede explicit. Din fericire rezolvarea este un dres plasă de calitate. Chiar și cele mai tonifiate dansatoare se bucură din plin de efectul modelator al ciorapilor noștri. Nu e de mirare că au devenit o parte importantă a esteticii în domeniul dansului sportiv latino.

Acum că ai înțeles de ce este important să alegi un ciorap plasă profesional… tot ce rămâne de făcut este să optezi pentru modelul și nuanța perfectă. Despre asta într-un articol viitor. Până atunci, zile minunate în pași de dans!  🙂

Publicat pe Lasă un comentariu

Studiile demonstreaza: Dansul combate depresia!

dansul combate depresia

Mai puțin stres, mai multă fericire și o doză mult mai mare de încredere. Toate acestea le obții …dansând! Pentru ca dansul combate depresia si starile negative.

Pune-te în următoarea situație. Imaginează-ți că te duci la doctor pentru o consultație și o rețetă. Și te trezești că doctorul face un lucru total diferit față de așteptările tale și îți prescrie o doză de lecții de dans!

Stai un pic…pe bune??

Da, e foarte pe bune. S-a întâmplat pe parcursul unui nou studiu referitor la dans realizat de către Universitatea Derby din Anglia, unde pacienților diagnosticați cu depresie le-a fost prescris tratament cu dans în loc de medicamente.

Rezultatele? Spectaculoase!

S-a constatat:

  • Cresterea nivelului de fericire
  • Cresterea increderii in sine si in propriile abilitati sociale 
  • Scadere a hormonilor stresului si a depresiei 
  • Imbunatatirea constientizarii timpului prezent si a propriei persoane
  • Si bineinteles faptul ca dansul combate depresia, anxietatea, starile de neliniste si nesiguranta.

Probabil te întrebi: „Cum a fost posibil ca niște simple cursuri de dans să ducă la rezultate atât de bune?!”

Specialiștii care au realizat acest studiu au demonstrat ca o combinație de exerciții, interactiune sociala si concentrare in timp ce inveti aceste noi abilitati de a dansa, cresc increderea in fortele proprii si nivelul de fericire.

Un grup de specialisti de la Universitatea din Anglia au mers chiar mai departe. Au realizat un studiu pe 2 grupuri tinta timp de 6 saptamani.  Un grup a participat la lectii de tango, iar celalalt grup nu a facut nimic. Ce crezi ca au descoperit legat de grupul care a invatat sa danseze tango? Un nivel mult mai mic de depresie si anxietate.

Nu degeaba multi dansatori de tango din România ne spun ca se simt dupa fiecare dans mai sexy si mai relaxati. 

Mai mult, Asociatia Americana de Terapie prin Dans, declara ca dansul aduce intregul corp catre o postura mai optimista si mai deschisa. Aceasta expresie fizica demonstreaza ca oamenii sunt capabili sa lase la o parte trairile negative si sa isi confrunte anumite stari prin cai mult mai simple decat si-ar fi imaginat.

Asadar ce inseamna toate acestea? Nimic mai mult, nimic mai putin , decat ca dansul este noul tip de terapie, de medicament care prinde tot mai mult avant pe zi ce trece. Dansul combate depresia si gandurile negative. Partea cea mai buna este ca tot ceea ce ai nevoie ca sa fii bine este propriul tau corp si cateva melodii frumoase. Iar cursuri de dans vei gasi chiar in orasul tau de la nivel super incepator cu instructori dedicati.

P.S. Avem profesori de dans foarte faini in Romania. Merita sa incerci. 😉

Acestea fiind spuse, nu mai sta pe ganduri. Hai si misca-te in pasi de dans catre o viata mai placuta si un suflet mai fericit!

 

Publicat pe Lasă un comentariu

Dans sportiv: Ce nu stiai despre ingrijirea picioarelor

dans sportiv

In dans sportiv dansatoarele sunt cunoscute pentru picioarele lor atat de atragatoare. Daca activezi in zona asta deja stii ca acestea sunt cele mai de pret comori ale tale. Le indoi, le intinzi, le presezi, le piruetezi, sari pe ele cateodata ore intregi intr-o zi. Insa le acorzi toata atentia de care au nevoie? Nu e nici o mirare ca cele mai mari campioane ale lumii ridica ingrijirea propriilor picioare la rang de arta. Asa cum un muzician are grija ca instrumentele cu care lucreaza sa fie intr-o forma buna, tot asa si dansatorii trebuie sa acorde atentie maxima sanatatii picioarelor.

Aceste sfaturi te ajuta, ca dansator sportiv, sa ai mereu picioare super fericite.

  1. Taie unghiile scurte si drepte. Mai ales unghia degetului mare trebuie sa fie dreapta. Unghiile curbate sau prea lungi devin incarnate in timp. Un aspect curat, simplu, drept este tot ceea ce ai nevoie.
  2. Nu folosi oja pentru unghii. Oja acopera eventuale probleme ale unghiilor si nu poti vedea in timp util cat de grava poate fi problema. Acest lucru se recomanda in dansul sportiv. Nu inseamna ca trebuie sa iti arunci toate lacurile de unghii. Rezerva-le pentru alte evenimente si iesiri.
  3. Nu purta mereu aceeasi pereche de pantofi de dans. Daca este posibil iti recomandam sa ai cel putin 2 perechi de pantofi, sa le poti alterna. Ideea este sa nu porti aceeasi pereche 2 zile consecutiv. De ce? Pentru ca pantoful sa se usuce suficient de bine astfel incat bacteriile si ciupercile sa nu isi faca cuib acolo.
  4. Hidrateaza-ti picioarele. Foloseste o crema puternic hidratanta pentru picioare in fiecare zi. Maseaza bine zonele predispuse la bataturi, calusuri si basici. Fa acest lucru zilnic inainte de culcare si eventual dormi cu sosete de bumbac pentru ca hidratarea pielii sa fie maxima.
  5. Orienteaza-te spre pantofi de dans cu talpa ce ofera protectie pentru degete. In acest fel degetele vor fi protejate atunci cand punctezi sau executi miscari complexe.
  6. Ti-ai ranit picioarele sau degetele in timpul dansului? Inveleste de indata zona respectiva in pansamente sterile pentru a minimiza infectia. Daca vezi ca durerea persistenta, ia o pauza 2-3 zile de la antrenamentele de dans pentru a te reface corespunzator. Poate ajuta aplicarea unui gel special in acele zone. Pentru cele mai bune recomandari sfatuieste-te cu un medic ortoped.
  7. Pantoful de dans trebuie sa se potriveasca. Cred ca importanta pantofului de dans nu este suficient de bine accentuata in multe sali de dans din Romania. Pantofii de dans trebuie sa ti se potriveasca manusa ca sa nu iti imbolnavesti picioarele si genunchii! Asta inseamna ca piciorul nu are voie sa alunece in fata, lateral sau la intindere sa ramana un spatiu gol intre picior si calapod. Pantofii de dans nepotriviti iti vor cauza o serie de probleme precum: deformarea degetelor, unghii incarnate, bataturi, basici, deformarea soldurilor, dureri genunchi, glezne, inflamare articulatii etc.
  8. Probleme persistente ale picioarelor. Daca durerile si disconfortul persista atunci trebuie sa vizitezi rapid un medic ortoped. O problema oricat de mica se poate transforma intr-una mare daca nu se intervine in timp util cu tratamentul adecvat.

Ce sa ai mereu in geanta cand mergi la antrenamentele de dans sportiv 

Pe langa ceea ce porti mereu cu tine, ai nevoie sa pui in geanta si un mini set de „interventie”:

  • Unghiera pentru unghii
  • Benzi medicinale
  • Banda tape pentru sportivi
  • Plasturi
  • Foarfece
  • Minge pentru masajul piciorului

Acestea fiind spuse, iti urez cat mai multa ingrijire si cat mai putine incidente in dans sportiv. 🙂

 

Ne gasesti pe facebook MIMI Dance Shop 

Publicat pe Lasă un comentariu

Salsa: 7 motive pentru care Salsa este prea „periculoasa”

salsa dans

Atâtea beneficii ale dansului salsa și atâtea laude! Cu siguranță ai prieteni care s-au săturat să audă că dansezi atâta. Și cu siguranță, oricât ai încercat să îi convingi să ți se alăture, nu vor participa în ruptul capului la așa ceva. Unii urăsc dansul. Dar tu nu fii supărat pe ei. Salsa poate fi un dans  de care nu merita, uneori, să te apuci.

Iată câteva motive pentru care CHIAR îți recomandăm să eviți salsa, sau dansul în general.

  1. Somnul nu va mai fi o plăcere pentru tine! Crede-mă…dacă te apuci de dans, somnul va fi o pierdere de vreme. Nu va mai fi acea plăcere absolută pe care o aștepți cu nerăbdare în fiecare seară. De luni până duminică. Somnul va de fapt o reîncărcare a energiei ca să poți ajunge a doua zi la dansuri. Iei o doză mică și ești gata de plecare. Pentru următorul curs sau următorul party. Oricum…gândește-te bine.
  2. Va trebui să sacrifici televizorul. Din păcate vei fi prea energic, prea plin de viață ca sa te mai gândești la ce emisiuni rulează la tv. Curând, tonusul și viața în comunitatea de dansatori te vor face să uiți ca deții un asemenea aparat în casă. Nu vei mai fii la curent cu ultimele scandaluri și problemele emoționale ale vedetelor. Mare…mare pierdere…

  3. Vei fi asaltat de prieteni. Din toate părțile. Ca o conductă care se sparge brusc. Vei fi practic sufocat de atâția oameni care vor să te cunoască și să faci parte din cercul lor.

  4. Pantofii obișnuiți se vor transforma în super pantofi. Pentru că orice pantofi îți vei cumpăra de acum încolo, pe langa pantofi de dans, vor trebui să treacă testul comodității și al flexibilității. Nu se știe unde te prinde dansul și trebuie să fii mereu bine pregătit.

  5. Cupidon va începe să îți dea târcoale. Este un pic cam năzdrăvan când vine vorba de salsa și oamenii singuri și s-ar putea să te lovească de câteva ori. Trebuie să te pregătești bine și să fii sigur(ă) că poți face față la atâtea tipe mișto și atâția tipi faini plini de energie. Cine are nevoie de așa ceva în viață? Cu siguranță nu tu.

  6. Corpul tău se va schimba. Da, ai auzit bine. Vei depunde efort și vei transpira destul de mult. Este foarte posibil să dai jos câteva kilograme și să arăți mai bine. Vei bea mai multă apă și pielea îți va străluci altfel. Gândește-te bine înainte dacă îți dorești așa ceva.

  7. Salsa dă dependență. Foarte serios! Vei vrea mai mult, si mai mult. Niciodată nu va fi destul. Va trebui chiar să ceri ajutor pentru ceea ce va urma: vei fi prins într-o zonă a optimismului și a energiei pozitive de care cu greu mai scapi.

Astea fiind zise, te rugăm să cântărești bine dacă merită sau nu să te apuci de dans, mai ales de salsa. După cum observi, există pericole la fiecare pas. Și poate este mai bine să stai undeva ferit, cuminte, deoparte. Să te ții la distanță. Cum altfel vei putea rezista în fața acestei amenințări?

UPDATE: Ne pare rău că unii dansatori de salsa din România nu au prins ideea centrală a acestui articol și ne-au bombardat cu mesaje. Suntem nevoiți să traducem ideea de bază a articolului: Salsa este un dans atât de plin de optimism și bună dispoziție, de-a dreptul „periculos” pentru cei pesimiști, singuri și plictisiți de viață. 

Publicat pe Lasă un comentariu

Cum sa devii un dansator mai bun

cum sa devii un dansator mai bun

Indiferent că ești doar la început, sau ai ceva experiență în lumea dansului, să fii un dansator mai bun, și mai bun, și mai bun este mereu posibil. Ai nevoie în primul rând de ambiție, perseverență și încredere în tine că poți fi mai mult. Ai nevoie să te provoci. Atât fizic cât și psihic. Este esențial ca de fiecare dată să încerci să duci lucrurile puțin peste limita de ieri.

Nu contează că practici dans sportiv de performanță sau salsa, bachata, kizomba, tango argentinian, balet, streetdance, etc. Există anumite strategii care odată aplicate te ajută să crești foarte mult și să devii un dansator mai bun. Nu îți promit că sunt simple. Unele chiar sunt destul de grele. Însă merită.

  1. Un dansator mai bun se antrenează des

Propune-ți un program de antrenament și ține-te de el. Dacă vrei să devii un dansator, sau o dansatoare mai bună atunci trebuie să te antrenezi din ce în ce mai intens. Atât ca frecvență, cât și ca durată. Asta presupune și o ieșire din zona ta de confort. Nu va fi ușor să te provoci permanent. Nu va fi ușor să tragi mai mult de tine. Dar depășindu-ți de fiecare dată limitele, vei fi uimit de rezultate.

cum devii un dansator mai bun

Dacă nu îți dorești îmbunătățirea abilităților și dansezi doar pentru mișcare și eliberare de stres atunci este ok să mergi de 2 ori pe săptămână. Sau când ai timp. Dar dacă îți dorești să fii un dansator mai bun, să ai o prezență fascinantă pe orice ring de dans, atunci ideal ar fi să te antrenezi zilnic. Însă dacă ești începător, dar ai obiective mari, nu sări direct la practică zilnică. Începe cu 2 ședințe pe săptămână pe care ulterior le crești la 3, până ajungi la activitate zilnică. De ce așa și nu altfel? Pentru că muncind greu și intens încă de la început te vei descuraja și cel mai probabil vei renunța. Don’t do that 🙂

  • Fă-ți un plan de bătaie în care stabilești programul de început.
  • Stabilește după cât timp începi să crești gradul de dificultate și frecvența.
  • Disciplinează-te și ia lucrurile în serios. Elimină chestiile care te pot distrage în timpul antrenamentului. Precum telefonul mobil. Lasă-l înafara sălii de dans.

2. Un dansator mai bun are scopuri mici pe termen scurt

Nu începe cu lucruri mari, nu îți stabili o listă super lungă de task-uri. După cum spuneam, e foarte posibil să te descurajezi și să abandonezi și nu vrei asta, nu-i așa? Vrei să fii un dansator mai bun. De exemplu alege câteva chestii mărunte pentru planul de început. Te poți concentra într-o sesiune doar la 2-3 mișcări din acel routine.

cum sa devii un dansator mai bun

  • Nu uita de încălzire. E important ca mușchii să fie încălziți corespunzător înainte de orice tip de practică. Chiar dacă îți propui să repeți o singură mișcare de dans.
  • Ia o pauză după repetarea intensă a fiecărui lucru propus. Undeva între 5 și 15 minute ar fi ideal.

3. Repetă în fața oglinzii și filmează-te de fiecare dată

Poți face acest lucru individual sau în pereche. Depinde de obiectivele tale și cum ți-ai propus să te antrenezi. Indiferent care variantă o alegi, faptul că te privești în timp ce dansezi este extrem de important. Îți corectezi greșelile și știi la ce mai ai de lucrat data viitoare.

  • Privește-te cînd dansezi și întreabă-te „Care sunt punctele mele forte? Care sunt punctele mele slabe în dans? Ce nu îmi place când mă văd dansând? Cum e tehnica mea în dans?”
  • Ia aminte la ce ai observat și notează-ți mișcările pe care urmează să le îmbunătățești în continuare. În acest fel vei progresa continuu.

4. Un pic de stretching la final de antrenament

Stretching-ul sau întinderea musculaturii este o practică foarte importantă pentru dansatori. Ai nevoie de mușchi flexibili și sănătoși ca să devii un dansator mai bun. Obișnuiește-te să îți întinzi grupele de mușchi la fiecare final de antrenament. Stai în poziție confortabilă când faci asta. Respiră normal și eliberează tensiunea.

  • Evită să faci stretching înainte de antrenament. Mușchii vor obosi prea tare.
  • Rezervă-ți mereu 10 minute la final de curs/practică pentru întinderea mușchilor.

Descoperă mai multe variante de exerciții pentru dansatori.

Iar pentru oamenii super timizi, există și o variantă mai amuzantă legată de cum să devii un dansator mai bun, pe rol.ro 🙂

Sper că ți-au fost de folos toate aceste ponturi. Și să le încerci. Abia aștept să aud ce ai aplicat și cum ai făcut ca să devii un dansator mai bun.

Pe curând!

MIMI.